Spring naar inhoud

Taboe verovert de wereld

Taboe

Wat een leuk nieuws! Nadat heel Vlaanderen zwichtte voor het gedurfde format van Taboe, verovert de reeks momenteel ook de rest van wereld.

Deze week wordt de reeks voorgesteld op het prestigieuze MIPTV congres in Cannes. En nog voor de reeks daar te zien is, kan ze al rekenen op overweldigende internationale aandacht: al in negen landen werden opties op het format van Taboe verkocht.

Jullie keken gemiddeld met 1.772.183 kijkers naar het programma van Philippe Geubels en we mochten ontelbare positieve en ontroerende berichtjes ontvangen.

Nu is ook de rest van de wereld klaar om taboes te doorbreken en staat de poort naar internationaal succes open. Taboe werd al gekocht door Kinetic Content in de Verenigde Staten, Wall to Wall in het Verenigd Koninkrijk, We Make in Frankrijk, Monday in Denemarken, Warner in Zweden, Feel Good in Noorwegen, Moskito in Finland, El Terrat in Spanje en Gil Productions in Israël. Ook andere internationale productiehuizen vechten nog om het format te mogen produceren.

En dat is nog niet alles: Taboe wordt ook nog in de kijker gezet op het MIPTV Congres in Cannes, dat momenteel loopt. Het congres is toonaangevend voor televisieprogramma's over de hele wereld en meer dan 10.500 industrieleiders uit het entertainment-veld zijn er aanwezig.

Taboe werd er geselecteerd als vernieuwend Fresh TV format en werd vertoond tijdens de exclusieve screening 'The Wit'. De screening toont een selectie van de meest interessante nieuwe programma's van over de hele wereld, en wordt gevolgd door 2000 kopstukken uit de televisiewereld!

geschreven op 10 april 2018
VRTNU VRTNU VRTNU