Spring naar inhoud

Terug in het najaar

Pano

Diepgaande en beklijvende reportages

Dit najaar is Pano er opnieuw met zijn handelsmerk: diepgaande en beklijvende reportages. De succesvolle pijlers van het programma blijven onveranderd, maar het programma krijgt dit najaar een nieuwe look and feel. Pano wil het maatschappelijke en politieke debat blijven bepalen, wat in het voorjaar uitstekend is gelukt met onder meer reportages over de humanitaire visa, de strijd van prins Laurent, de opgang van de tienerpooiers en de doofpot rond seksueel misbruik bij de getuigen van Jehova.

Na drie seizoenen is Pano een bijzonder sterk merk geworden in Vlaanderen. Intussen werkt de hele Pano-ploeg aan nieuwe reportages, onder andere over de alomtegenwoordigheid van plastic. Recycleren we wel zo goed als in ons land algemeen wordt aangenomen? Het team probeert ook in het hoofd te kijken van mensen die een vluchtmisdrijf hebben gepleegd, en wil weten wie die ‘yoga-snuivers’ nu precies zijn. Zijn er ook mensen die hun illegaal druggebruik onder controle hebben?

Pano: vanaf 9 september elke woensdag om 21.25 uur op Eén.

geschreven op 13 augustus 2019
VRTNU VRTNU VRTNU