Spring naar inhoud

Één zoekt creatief online talent

één

Gezocht: digital copywriter en digital creative

Wij zoeken een digital creative en een digital copywriter

Je bent één van de sterkhouders van de digitale redactie van Eén. Jouw missie is om een sterk digitaal merk te maken van Eén. Je zit vol creatieve ideeën, en je werkt die ook uit tot straffe online content. Je werkt nauw samen met de programmamakers om hun knappe televisie-content te vertalen naar de digitale kanalen van Eén. Je bent een trotse #digitaalambassadeur van Eén.


Digital creative voor één (focus video)

Jij had een veel beter idee voor deze vacature. Een creatieve en originele manier om die digitaal te verspreiden. Iets met video. Of via Instagram stories. Een makkie voor jou want jij hebt massa’s ervaring. Zo breng je leven in de digitale brouwerij van Eén.

Wie ben jij?

Je maakt social video die opvalt en beroert, op maat van de fans van Eén. Je kan filmen, monteren en werken met After effects.

  • Creatief op het internet: je weet wat dat is en je bent het. Je weet ook hoe je al die geniale ideeën concreet kan uitwerken tot waardevolle content.

  • Je hebt ervaring met het maken van online video. Je weet ook hoe we die kunnen inzetten voor de sociale media strategie van Eén.

  • Je kan vlotjes overweg met foto-, film- en geluidsapparatuur. Je gaat los op Adobe Photoshop, Première en After Effects.

  • Storytelling gaat bij jou vanzelf. Je staat open om bij te leren in het schrijven van social copy, zodat je video’s nog doeltreffender binnenkomen bij het juiste publiek.

  • Je bent mee met de nieuwste digitale trends. Wat er online gebeurt, dat moeten wij jou niet vertellen. Af en toe zie je iets waarvan je denkt: dat moeten wij met Eén ook eens proberen.

  • Je bent een plantrekker. Je krijgt een uitdaging op je bord waar je zelf oplossingen voor bedenkt. Een project zit goed bij jou: je bijt je vast en laat niet meer los.

  • Je bent een teamspeler die graag over ideeën pingpongt. Niet erg als een idee het niet haalt. Je bedenkt zo een nieuwe oplossing.

  • Je communiceert ook helder en duidelijk met je collega's. Je doet niet moeilijk als dingen last-minute veranderen. Af en toe weekend- en avondwerk neem je er bij.

  • Je voelt je thuis bij Eén, je bent trots dat je voor de VRT werkt.


Digital copywriter voor één

Jij had een veel beter idee voor deze vacature. Een creatieve en originele manier om die digitaal te verspreiden. Iets dat opvalt door een sterk concept en vlijmscherpe copy. Een makkie voor jou want jij hebt massa’s ervaring. Zo breng je leven in de digitale brouwerij van Eén.

Wie ben jij?

Je schrijft wervende copy voor onder meer de social media, nieuwsbrieven en de website van Eén. Je bewaakt de tone of voice op maat van de fans van Eén, en je helpt collega’s met vragen over copy.

  • Creatief op het internet: je weet wat dat is en je bent het. Je weet ook hoe je al die geniale ideeën concreet kan omzetten in waardevolle content.

  • Er schuilt een digital storyteller in jou. Je kan een verhaal vertellen op maat van de fans van Eén.

  • Je schrijft scherpe en wervende social copy, in correct Nederlands. Moet lukken, want jij hebt massa’s ervaring met het schrijven voor online.

  • Je kan al een beetje overweg met Adobe Photoshop en met Adobe Première. Je wil op dat vlak graag bijleren.

  • Je bent mee met de nieuwste digitale trends. Wat er online gebeurt, dat moeten wij jou niet vertellen. Af en toe zie je iets waarvan je denkt: dat moeten wij met Eén ook eens proberen.

  • Je bent een teamspeler die graag pingpongt over nieuwe ideeën. Niet erg als een idee het niet haalt. Je bedenkt zo een nieuwe oplossing.

  • Je bent een plantrekker. Je krijgt een uitdaging op je bord waar je zelf oplossingen voor bedenkt. Een project zit goed bij jou: je bijt je vast en laat niet meer los.

  • Je communiceert helder en duidelijk met je collega's. Je doet niet moeilijk als er dingen last-minute veranderen. Af en toe weekend- en avondwerk neem je er bij.

  • Je voelt je thuis bij Eén, je bent trots dat je voor de VRT werkt.

geschreven op 11 oktober 2019
VRTNU VRTNU VRTNU